Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KKK

3. 11. 2007 23:32
Co je to nejlepší článek?

Zkuste se zamyslet nad tím, kdo asi v  MF provádí výběr článků. Je to šéfredaktor,nebo nějaký starý ostřílený novinář?  Jak je výběr  ovlivněn  názorem  toho, kdo články vybírá? Podle mě to slouží jenom jako vata, aby bylo co vytisknout. 

0 0
možnosti

Nicky

3. 11. 2007 21:28
díky za všechny

:-)děkuji za kladné hodnocení inteligence dnešních studentů, potěší si něco takového přečíst

0 0
možnosti

obcasnykomentator

2. 11. 2007 16:18
Nepříliš vhodná témata

Ve srovnání se záplavou zdejších blogů tvořených spontánně lidmi zcela různých schopností psát nedopadají zřejmě pečlivě vybrané studentské práce zle. Tato sebraná smetana ale nemůže představovat reprezentativní vzorek.

Poněkud mě zarazil výběr „ušlechtilých“ a vysoce „dospělých“ témat: staří lidé, eutanazie... I mně zveřejněné prácičky připadají spíše jako nejvydařenější školní slohy na zadané téma. Autoři se s tématy utkali snad upřímně, se snahou o vhled a vcítění. Jenže, málo platné, úvaha o etanazii bude ve zpracování středoškolákem vždycky jenom slohem o něčem, co nemá uvnitř. Co ho bytostně nepálí, nezasahuje.

Raději než takový sloh bych si přečetl o jejich první lásce, o škole, o problémech a radostech, které skutečně prožívají. Takové články by mohly mít skutečnou vnitřní sílu. Ne jenom to, že se mladí předvedli jako dobře vychovaní slušňáci, kteří vědí, jak se ke starým lidem chovat a co se sluší napsat.

0 0
možnosti

Lubuše Čiháková

2. 11. 2007 14:27
Stdenti píši

Petře,

řekl jsi to za mně. Nejvíce mě udivilo, jak smýšlejí o starých lidech. Mám radost, je tam cítit empatie Děkuji a držím palce studentům i tobě. LíbaR^

0 0
možnosti
PO

Petr Olejníček

2. 11. 2007 15:08
Re: Stdenti píši

Díky Líbo, myslím že studenti si pochvalu zasloužili. :-)

0 0
možnosti
DT

Deny T

2. 11. 2007 14:06
hmm

jsem jeden z těch kteří jsou zapojeni do projektu. Je sice pravda, že některé názory jsou opravdu kvalitní, ale drtivá většina jsou bezcenné žvásty. Většina, co vyhraje si ani neuvědomuje podstatu věci, a co mě vždy dostane je, když někdo napíše že neměl dostatek informací. Tak když nemá info tak proč to píše?.... MF-dnes dělá ze studentů idioty a naprosté voly a ignoranty...

0 0
možnosti

Lubuše Čiháková

2. 11. 2007 14:29
Re: hmm

Naopak. Tady studenti vypadají dobře.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3059x
Píšu, protože mě to baví a žiju ze stejného důvodu :-).