Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

eAA00

19. 9. 2009 8:33
západní standardy ?

V USA jsem si kabelovku neplatil, ale kamarád tam má SAT DirecTV a tuším za USD50 má něco ke stovce programů, jen sportovní zaměřené na tenis čtyři. Takže ná tu v Evropě pěkně dřou z kůže. Tedy mě zrovna ne, ale obecně... Ke steskům autora na technika od RUMUNSKÝCH DIGI, kdyby trochu pohledal na NETu, pořídil si přijímač značek jako Kaon, AZ box, Openbox, tak na technika čekat nemusí...;-)

0 0
možnosti
E

eAA00

19. 9. 2009 8:34
Re: západní standardy ?

opravuji "NÁS tu v Evropě"

0 0
možnosti
IR

IBM R.I.P.

18. 9. 2009 18:50
Jejich jednání

se zákazníky je pravda trochu zvláštní - měřeno západními standardy - ale je to více než vyváženo vynikající cenou, velmi dobrou nabídkou programů a slušnou kvalitou vysílání. Když přistoupíte na jejich pravidla, tj. hlavně pravidelné platby, budete u nás těžko hledat srovnatelnou službu.

0 0
možnosti
DD

schivaa

19. 9. 2009 0:59
Re: Jejich jednání

Misto toho prirovnani mereno zapadnimi standarti bych spise chtel za stejnou cenu stejne standarty, to co plati na zapade je srovnatelne s CR ale co srovnatelne neni je ve vetsine kvalita sluzeb, zvlaste kdyz vam telefom zvedne nekdo zakomplexovanej a tvrdi ze to nejde, pak zavolate znovu zvedne to nekdo jinej a najednou to jde.

0 0
možnosti
S

sadlomaslo

18. 9. 2009 18:31
nemám

televizi......

0 0
možnosti
DD

schivaa

19. 9. 2009 0:59
Re: nemám

o nic neprichazis

0 0
možnosti
A

AXN

18. 9. 2009 16:11
Chyba je zřejmě u Vás.

Já mám s DIGI výtečné zkušenosti,rovněž tak i řada mých známých ,příbuzných a kamarádů.Žádné problémy,Vámi popisované ,se nevyskytly. Zřejmě jste někde pochybyl Vy. Chybí sice slovenské programy , ale vyrovnávají to vynikající pořady dokumentární. Zákaznický servis není rozhodně chaotický,jak zde píše Z-S,naopak je spolehlivý.

0 0
možnosti
DH

Dr. Hurvínek

18. 9. 2009 14:05
No já tyto zkušenosti zatím potvrdit nemohu.

Službu jsme si objednali v květnu tohoto roku, za dva dny (byť v sobotu) volal technik, aby domluvil montáž.Protože jsme slyšeli, že někdo na montáž čeká dlouho, raději jsem se domluvil ještě na ten den.Technik za dvě hodiny přijel, za hodinu bylo vše namontováno a funkční, řekl nám kdy, co a jak máme zaplatit.Sama montáž byla za slušnou cenu ( asi 300,- za nějaký materiál navíc), SIPO a kopii občanky jsme mu dodali zpětně po víkendu, faktura od DIGI přišla tak, jak byla technikem avízována, vše sedělo na korunu, žádné skryté poplatky.Zařízení funguje,  jak má, obraz se nekostičkuje (jak někteří píší), jedinkrát jsem musel zatím přeladit Papriku - to je vše, co se změny kódů týče.Služba nemá na můj vkus příliš dobrý zvuk, ale to je problém digitálu obecně, zde možná trochu víc, ale uvědomíte si to leda tak na hudebních kanálech.To jsem ale ochoten za výbornou cenu akceptovat. Výborná je pro mě zejména nabídka skvělých programů

v angličtině - kde bych k nim jinak takhle lacino přišel?

0 0
možnosti
DH

Dr. Hurvínek

18. 9. 2009 14:05
No já tyto zkušenosti zatím potvrdit nemohu (2).

Služba jistě

nějaké mouchy má, ale vcelku máme dojem, že jsme už dlouho nepořídili

nic takhle dobrého za tak férovou cenu. Sestra má stejný dvojkomplet na

rodinném domku a je naprosto stejně spokojená, jako my. Takže za nás R^

0 0
možnosti
PM

tzetze

18. 9. 2009 13:50
Skylink?

Pořiďte si Skylink. Sice si musíte koupit zařízení, ale při dvou letech provozu se mi stala jen jedna chyba. Nešel mi jeden z placených kanálů. Dovolal jsem se ihned a po domluvě mi po 15minutách naběhl. Platím ročně - sleva. Na tu cenu jsou až moc dobří. Asi zdraží;-(

0 0
možnosti
DD

schivaa

18. 9. 2009 13:47
Stejne v TV nic neni

Televize je v dnesni dobe uplne o nicem, jen same stupidni serialy pro duchodce, posahane reality show, nebo uplne dementni pohadky pro deti a kdyz uz daji nejaky ten film tak je tam co 15minut reklama, radeji se neobtezuju a televizi ani nezapinam, chtel bych nejak vytahnout z televize tuner a poslat ho tem co vybiraj ty koncesionarske poplatky a nadale pouzivat telku jen na prehravani filmu z DVD ci pocitace jak to delam ted, ale nic neplatit,kdyz to nevyuzivam, zpravodajstvi stejne sleduju jen na internetu.

0 0
možnosti
ZS

Z-S

18. 9. 2009 13:26
Ze zakaznicky servis DigiV je znacne

chaoticky je obecne znamy fakt. Inu, za malo penez, malo muziky.

A jinak se jedna o spolecnost Rumunskou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3059x
Píšu, protože mě to baví a žiju ze stejného důvodu :-).