Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepan A2

20. 12. 2007 13:16
Celkem souhlas, ale já se na ty svátky těším.

Dokážu se oprostit od masírování reklamami a spíše si vychutnávám kouzlo zasněžené přírody a pohodu domova s nejbližšími. A vánoce pro nás znamenají možnost posezení s přáteli, které jsme celý rok nemohli vidět a  aspoň v tyto svátky si na ně ten čas prostě udělat musím. Musím proto, že chci. Karmu máte.R^

0 0
možnosti
PO

Petr Olejníček

20. 12. 2007 13:23
Re: Celkem souhlas, ale já se na ty svátky těším.

Vždyť já se těším taky, hlavně na to jak konečně vydechnu z toho kolotoče co je teď. A Vám Pepane, přeji samozřejmě taky krásné vánoce a spoustu klidu. DěkujiR^

0 0
možnosti

Hucul

20. 12. 2007 12:26
Ja se letos tesim.

Ziju daleko od rodiny i od pritele. Mam obrovsky plat a male vydaje. A je mi tu obcas po domove teskno. Uz od listopadu jsem se s gustem potesila tim, ze jsem nekomu ze svych drahych neco koupila nebo objednala. Na penize koukat nemusim, s nikym jsem se zatim ani netlacila v zadnem marketu. Ale zasla jsem si tu na svaracek na vanocni jarmark a koupila nejakou drobnost na ozdobeni stromecku. Udelalo mi to pokazde radost a ted se tesim, jak peclive vybrane darecky udelaji radost me rodine.

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3059x
Píšu, protože mě to baví a žiju ze stejného důvodu :-).